ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ CHAT
Για να μπορέσετε να συμμετάσχετε στο chat, πρεπει να γράψετε το όνομα σας.καντε κλίκ στο όνομα που σας παρέχεται αυτόματα ( ειναι το πρώτο στην λίστα δεξια ) και στη συνέχεια στο πινακάκι που ανοίγει σβήνετε αυτό γράφετε το δικό σας και πατήστε οκ..δεν βρίζουμε και σεβόμαστε τους άλλους...καλή παραμονή!!!!
Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


